Jump to content


Photo

Mm2 Guide With Every Boss Safespottable And Best Platform Route.

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1
EvanAndrewH

EvanAndrewH

    Makes Videos

  • Clan Friend

  • 500 posts
  • IRCpara_noia
  • RSNpara_noia
If you're going to do MM2 for that sweet monkey backpack, use this guide. I promise you its the best one out there, and you'll take little to no damage the whole quest.

Expect 3-4 hours to do this quest if its your first time.



Enjoy. This bitch took 4 hours to record, 8 hours to edit, 30 minutes to render, and 3 hours to upload. All i ask is to drop a like if you use it.

Cheers boys
  • Finest likes this

#2
Kellen

Kellen

    Lessons Learned

  • Honorable Guest

  • 2,937 posts
  • IRCKellen
  • RSNIncendiary

can pures do this yet



#3
skeez

skeez

    Forum Expert

  • Experienced Member


  • 3,693 posts
  • IRCskeez
  • RSN123

can pures do this yet

nah minimum is 33 def aka taking mm extra reward

 

good guide btw



#4
EvanAndrewH

EvanAndrewH

    Makes Videos

  • Clan Friend

  • 500 posts
  • IRCpara_noia
  • RSNpara_noia

can pures do this yet

 
Nah this is for the 34 def homies
 

nah minimum is 33 def aka taking mm extra reward
 
good guide btw


thanks my dude :)

#5
*Kyle

Kyle

    World's Greatest

  • *Veteran Member
  • 20,640 posts
  • IRC 
  • RSN 

thx will use



#6
Amusing

Amusing

    Most Active Aussie

  • Guest
  • 635 posts
  • IRC[TLP]Amusing
  • RSNAmuzing
Ty

#7
*Finest

Finest

  • *Elite Member

  • 4,430 posts
  • IRCFinest
  • RSNFinest

I'll more than likely use it, love & appreciate all of your guides. Keep it up brother!


  • EvanAndrewH likes this

#8
%Ecstacy

Ecstacy

    #1

  • %Warlord

  • 14,105 posts
  • IRC[TLP]Ecstacy
  • RSNI Ecstacy I

Nice



#9
%Adam

Adam

    The Wisewolf of Yoitsu

  • %Elder
  • 16,855 posts
  • IRCAdam|
  • RSNNectarded

I'm gonna be doing it soon so I appreciate this greatly



#10
*sxy fo sho

sxy fo sho

    Forum Legend

  • *Elite Member

  • 13,030 posts
  • IRCFo_Sho
  • RSNPOOPYHEAD

:ok:



#11
Alex

Alex

    Forum God

  • Member

  • 5,854 posts
  • IRC-
  • RSN-

:ok:



#12
KrAze

KrAze

    Forum Member

  • Proud Member
  • 446 posts
  • IRCKr-Aze
  • RSNHvC

nice work man



#13
MASHARI

MASHARI

    Forum Expert

  • Ex-TLP

  • 4,189 posts
  • IRCMash
  • RSNisenne
thx

#14
N D F

N D F

    Legend

  • Ex-TLP

  • 2,296 posts
  • IRCTommyNDF
  • RSNEn Dee F

Nice



#15
Ploot

Ploot

    Forum Pro

  • Ex-TLP

  • 849 posts
  • IRC`Ploot
  • RSNPlootastic

fucking sweet guide man



#16
Howl

Howl

    Alpha

  • Experienced Member

  • 1,738 posts
  • IRC[TLP]Howl
  • RSNH o w l
Nice




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users