Jump to content


Photo

lol

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1
sean-nooby4life19

sean-nooby4life19

    Forum God

  • Ex-TLP
  • 6,819 posts

[8:20:03 PM] tom♥ ♥: he gave big black southern crunk booty
[8:20:21 PM] tom♥ ♥: im fukn it atm
[8:20:32 PM] tom♥ ♥: spanking me
[8:20:54 PM] tom♥ ♥: ahh just blew a load in my ear
[8:21:14 PM] tom♥ ♥: oops hes crying
[8:21:25 PM] *** -Sha-Savvy- ejected +12484354035 from this conversation. ***
[8:21:43 PM] tom♥ ♥: i ave a coller around his neck
[8:21:44 PM] *** Tim added +17346754360 ***
[8:22:22 PM] tom♥ ♥: dam this ninja thick
[8:22:45 PM] tom♥ ♥: his dick in my ass atm but it feels like hes going straight to my back
[8:23:05 PM] tom♥ ♥: feels sooo good
[8:23:37 PM] tom♥ ♥: lmfao my bf wants 2 talk to u guys on skype
[8:23:41 PM] -Sha-Savvy-: im sure
[8:23:48 PM] tom♥ ♥: here he is
[8:23:58 PM] tom♥ ♥: omkfg help meaee
[8:24:05 PM] -Sha-Savvy-: hi toms hot bf
[8:24:07 PM] -Sha-Savvy-: is tom sexy
[8:24:11 PM] tom♥ ♥: his dick in my ass
[8:24:14 PM] tom♥ ♥: help
[8:24:19 PM] -Sha-Savvy-: is it HUGe
[8:24:44 PM] tom♥ ♥: yes he is railing me in anal hes going straight to my intestine
[8:24:58 PM] -Sha-Savvy-: dang
[8:25:07 PM] -Sha-Savvy-: is he scapin and WoWing
[8:25:07 PM] tom♥ ♥: basicly into my stomach
[8:25:10 PM] -Sha-Savvy-: as the same time
[8:25:12 PM] tom♥ ♥: yes
[8:25:14 PM] -Sha-Savvy-: pro
[8:25:23 PM] tom♥ ♥: there is stomach acid on his weiner
[8:26:28 PM] tom♥ ♥: omfg help me his cock is os big
[8:26:40 PM] tom♥ ♥: i cant take it it so large
[8:27:05 PM] tom♥ ♥: he is fucking my face now
[8:27:14 PM] -Sha-Savvy-: howre u typing
[8:27:17 PM] tom♥ ♥: oww he stoved his dick in my nose
[8:27:19 PM] tom♥ ♥: idk
[8:27:28 PM] tom♥ ♥: im being fucked atm
[8:27:42 PM] Tim: yo



#2
Tim

Tim

    Forum Guru

  • Honorable Guest
  • 23,142 posts
  • IRCNovo
  • RSNNovo
pinned

#3
Subaruspeed

Subaruspeed

    i have an evo now subarus suck

  • Guest
  • 7,004 posts
  • IRCMazdaspeed
  • RSNMazdaspeed 3
lmfao tom from fatality

#4
cK

cK

    Forum Elite

  • Guest
  • 1,717 posts
hey guys

#5
wcking179

wcking179

    Forum Legend

  • Ex-TLP
  • 12,750 posts
wdf ?

#6
The Last Pures

The Last Pures

    The Last Pures

  • Ex-TLP
  • 11,111 posts
  • IRC[TLP]
  • RSNGotchoback

wdf ?

^^

#7
Jeff`Mugi

Jeff`Mugi

    ayyyyyy lmao

  • Ex-TLP
  • 15,445 posts
  • IRCex0tic
  • RSNretired
l0l

#8
Damon

Damon

    Forum Legend

  • Guest
  • 14,533 posts
  • IRC`Damon
  • RSNRipendisease
lmfao

#9
The Last Pures

The Last Pures

    The Last Pures

  • Ex-TLP
  • 11,111 posts
  • IRC[TLP]
  • RSNGotchoback
hot

#10
Tim

Tim

    Forum Guru

  • Honorable Guest
  • 23,142 posts
  • IRCNovo
  • RSNNovo
bump

#11
Tonei

Tonei

    Forum Elite

  • Ex-TLP
  • 1,260 posts
is fawking 25 post count ill get? ROFLS gl.

#12
Guest_Masta Rambo_*

Guest_Masta Rambo_*
  • *Unregistered
spam

#13
Guest_+Nessi|Crims0n_*

Guest_+Nessi|Crims0n_*
  • *Unregistered
L.

#14
Null

Null

    Forum Legend

  • Ex-TLP
  • 14,677 posts
  • IRC 
  • RSN 
stomach acid lol

#15
Subaruspeed

Subaruspeed

    i have an evo now subarus suck

  • Guest
  • 7,004 posts
  • IRCMazdaspeed
  • RSNMazdaspeed 3
the fuck? is that me rofl?

#16
Null

Null

    Forum Legend

  • Ex-TLP
  • 14,677 posts
  • IRC 
  • RSN 

the fuck? is that me rofl?



lmfao tom from fatality


u read it twice and fucked up

#17
Tim

Tim

    Forum Guru

  • Honorable Guest
  • 23,142 posts
  • IRCNovo
  • RSNNovo

the fuck? is that me rofl?


yes

#18
%Adam

Adam

    The Wisewolf of Yoitsu

  • %Elder
  • 16,855 posts
  • IRCAdam|
  • RSNNectarded
wat

#19
Tim

Tim

    Forum Guru

  • Honorable Guest
  • 23,142 posts
  • IRCNovo
  • RSNNovo
There is a place for all this fear, although there's no spare room in my bed. It's built for two, just me and you, leaving no room for our anxiety, or fear, or for any of our regret. And I just don't feel that sorry for this yet, and I won't anytime too soon I'll bet.

#20
%The Velvet Nutsack

The Velvet Nutsack

    Warden of the West

  • %Elder

  • 31,441 posts
  • IRCMeMe
  • RSNEye Of Soron
wat the fuck




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users